субота, 24. септембар 2016.

Kako pravilno negovati masnu kožu lica

Ovaj problem me je mučio jako dugo sve dok nisam pronašla odgovarajuće proizvode. Kada izadjete iz puberteta i kada se akne smire i povuku, vi s vremena na vreme opet imate po koju aknu, koža je masna i sjajna i ne znate šta da radite. Naravno, više niste za neke agresivne tretmane kao što je tretman Sona gelom ili Skinoren-om. Vama treba odgovarajuća tzv. medicinska kozmetika. Ono što razlikuje medicinsku i komercijalnu kozmetiku je kvalitet i to što su preparati jasno kategorisani.
Ono što sam naučila u praksi je da su najvažniji "čistači". Čistači imaju ključnu ulogu jer treba da očiste kožu, otvore pore i omoguće apsorpciju svih sastojaka krema koje kasnije nanosite. Koji čistač ćete koristiti zavisi od stanja kože. Moja koža je bila veoma komplikovana, imala sam dosta akni i ni jednim preparatom nisam uspevala da regulišem lučenje sebuma, pa sam krenula sa agresivnijim preparatima kao što je Noreva Exfoliac-penasti gel (oko 1400 rsd). Nakon čišćenja obično sam trljala lice peškirom jer sam htela da uklonim mrtve ćelije itd. To je naravno pogrešno i možete samo pogoršati stanje. Peškir koji koristite samo za lice nakon umivanja samo prislonite na lice kako biste uklonili vodu. 
Potom je obavezno da nanesete hidratantnu kremu i to ne bilo koju već samo onu koja je namenjena masnoj koži. Ja sam koristila Bioderma Sebium Hydra (1100-1400 rsd) kremu za masnu kožu. Ono što je pogrešno je da većina ljudi misli da masnoj koži ne treba "još masti".Naime, ove kreme su lagane, njihove podloge su nemasne i graniče se sa formom gela. Obično na svim takvim kremama piše da nisu komedogene (nema rizika od zapušavanja pora i nastanka akni) i to je prvo što treba da pogledate na proizvodu.
Problem nastaje kada treba da idemo na posao ili "među ljude" i većina devojaka poseže za kilogramom pudera što je pogrešno i prethodna priča pada u vodu. Postoji tonirana krema Noreva Exfoliac (oko 1500 rsd) koja ima dvostruki efekat. Ova krema sadrži voćne kiseline koje su odlične za regulaciju lučenja sebuma i preveniraju nastanak akni, a pri tome mikročestice pigmenta odlično pokrivaju nepravilnost i nakon ove kreme NE NANOSI se puder ili bilo šta drugo.
Budući da se moja koža odlično pročistila nakon upotrebe Exfoliac-penastog gela prešla sam na Vichy normaderm 3 in 1 (oko 1400 rsd).  Exfoliac-penasti gel je dosta agresivan i treba ga koristiti u kratkim intervalima. Vichy normaderm 3in1 je dobar za umivanje, kao piling i kao maska tako da predstavlja odličan izbor za vašu kožu. Takođe, postoji alternativa i hidratantnu kremu. Naime, slučajno sam probala Loreal triple-action anti shine kremu (oko 800 rsd)i stvarno sam prezadovoljna.
Što se tiče skidanja šminke preporučujem Vam micelarne vode za masnu kožu. Bioderma ima jednu takvu i veoma je kvalitetna, mada je možda malo skupa (oko 1500 rsd), budući da je ispirate nakon uklanjanja šminke.
Ono što sam probala i nisam bila zadovoljna su neki od preparata na bazi termalnih voda proizvođača Aven, Uriage ili Laroche posay. Pretpostavljam da su minerali iz termalne vode malo nadražili moju kožu i zbog toga sam imala iritaciju, što ne mora da bude u Vašem slučaju. Ako se odlučite za neki od ovih brendova tražite besplatne uzorke u apoteci i tek nakon probnog tretmana odlučite da li ćete proizvod kupiti.

Budite lepi!


Нема коментара:

Постави коментар